top of page

האם תילחמו על הזוגיות שלכם?

האם תילחמו על הזוגיות שלכם?

הם הכירו בגיל 15 והיו במערכת יחסים ראשונה עבור כל אחד מהם. בשנות העשרים וחמש נישאו והקימו משפחה . כעבור עשור משותף בחיי הנישואין הגיע משבר רציני בחייהם! משבר שהחל בסקרנות... הגבר רצה לגלות קצת מעבר לאישה שהכיר כל חייו... יש שיגדירו זאת בגידה.... ובכך יפסלו את המשך הקשר / האמון! אך אני נוטה לא לתבנת התנהגויות ובמקום זאת מעדיפה להיכנס לשורש הבעיה ולצרכים של שני בני הזוג.

לאחר מעשה והרגשה של משהו חולף בלבד ומתוך אהבה גדולה לאשתו, החליט הגבר לשתף את אשתו בחוויה שנבעה מסקרנות – והרי מעולם לא הסתירו אחד מהשניה מאומה, מה גם שהיה בטוח שבכך יגמר הפרק הזה של סקרנותו והם יעברו את זה יחד. אך כאן בעצם רק התחיל המשבר ועצב גדול אפף את בני הזוג.

היא הרגישה נטושה ונבגדת, תחושת האמון והבטחון העצמי נפגעו קשות גם כלפי עצמה ובעיקר כלפי בן זוגה, ההרגשה היתה של אובדן ואפילו אבלות על קשר שהיה הכי חשוב בחייה , הן בזוגיות והן במשפחה. והיא התכנסה לתוך עצב גדול, מנותקת ממנו, מהילדים, מהבית, מהמשפחה ובעיקר מעצמה. הוא ניסה בכל דרך לדבר עם אשתו ולהתקרב אליה - אך ללא הועיל. והוא הרגיש אשם, עצוב וחסר אונים ורק עכשיו הבין כמה המעשה שלו היה הרסני כלפיה וכלפי הזוגיות שלהם. אך בשל אהבתו העצומה אליה והתובנה שהיא האחת היחידה של חייו, ולמרות שהבין שחברות שלה כבר אמרו לה להיפרד כאן ועכשיו, החליט שהוא לא מוותר עליה ולא מוותר עליהם ופנה אליי בבקשת עזרה.

קבענו להיפגש יחד, שלושתנו, והתחלנו את דרכנו המשותפת והלא פשוטה, אך אפשרית! באמצעות שם ותאריך הלידה של בני הזוג הכנתי עבורם מפה של הכלים העומדים לרשותם בנתיבי חייהם. כך בעצם הכרתי זוג רגיש, פגוע, עצוב וכואב מאוד. ולמרות הכאב העמוק, לאחר המפגש הראשון זיהיתי גם המון אהבה עמוקה ורצון שהיה בגדר של ניצוץ בלבד בשלב זה, להתגבר על המשבר ולהמשיך יחד. יחד הגדרנו ויצאנו לדרך חדשה. הסברתי שלדרוש עזרה מגורם חיצוני זו חוזקה! ולא חולשה. זו יכולת ומתנה שלא כל אחד מסוגל לה!

יחד, במספר מפגשים, בדקנו מה מכוון או מכשיל, מה נכון ומדויק עבורם, מה האפשרויות, רצונות, מטרות, איפה התקיעויות ומה הפחדים הן ברמה האישית והן ברמה הזוגית והמשפחתית. וכן הדרך אמנם היתה לא פשוטה ורצופת פחדים, חוסר אמון וחוסר בטחון אך היה נראה שחיוך, אור ותקווה נכנסים לאט לאט ובונים את הקשר המחודש למקום חזק ואיכותי אף יותר.

לאחר מספר מפגשים נוספים, בני הזוג הרגישו שהם מצליחים להתמודד עם המשבר, לבנות אמון מחדש, להרגיש את הקירבה והאינטימיות ביניהם ולגלות את אהבתם ואת חשיבותם האחד כלפי השניה ולהמשיך יחד בחייהם מחוזקים ומאושרים יותר.

מאחלת לכל אחד ואחת לא לוותר על עצמם !

לכל אחד יש זכות לחיות חיים מאושרים ובריאים, מלאים בביטחון, הערכה ואהבה... וגם אם יש משברים לפעמים, חשוב לבדוק האם האינטרס המשותף עדיין קיים והאם ניתן יחד להמשיך ולבנות את החיים המשותפים.

אשמח להיות חלק גם מהמסע והמשא שאתם עוברים ולצייד אתכם בארגז כלים שנכון לכם להמשך הדרך לחיים משמעותיים יותר עבורכם.

זה הזמן לבחור בך/בכם! סמדר בר עוז – מטפלת רגשית אישי – זוגי - עסקי נייד: 052-2236796 מידע נוסף באתר: Smadar-baroz.com

נושאים חשובים
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
    bottom of page