top of page

יום כיפור

יום כיפור מתקרב, יום זה תמיד לוקח אותי למקום פנימי, פרטי, לתוך הרהורי ליבי. הפעם החלטתי שאני רוצה לשתף ולא לשמור בבטן...

הרגע הזה שבו אני מבינה שעברתי כל כך הרבה בשנה האחרונה.. המון רגש, הפנמה, גילוי עצמי, אהבה עצמית, שלמות, אופטימיות, שלווה, סקרנות, התחלות חדשות, שינוי תבניות חשיבה, שמחה, עבודה פנימית ואושר אין סופי! האושר והזכות לבחור את חיי ולא מתוך צורך או חוסר אלא מתוך שלמות פנימית ותובנות עמוקות.

ומצד שני הידיעה הברורה שזה רק קצה המזלג, שיש עוד הרבה ללמוד, להפנים, להרגיש ושהמסע עוד ארוך ומרתק ובהחלט יש המון למה לצפות ולייחל.

התובנה הזו... שכל רגע ביום, כל יום חדש, פותח בפניי אפשרויות חדשות. כל שנה חדשה הינה מרגשת ועצמתית יותר. ואין גבולות או מגבלות או חוקים לעוצמות שאני חווה. לאהבה שלי לעצמי. לאהבה שאני מרגישה כלפי היקום הסובב אותי. וכלפי האנשים הקרובים לי מאוד.

ההרגשה העילאית שכל דבר סביבי מצליח לגרום לי לחייך ולהתרגש בכל רגע , בכל נשיקה, חיבוק, שיחה, מגע, מחשבה, דמיון , עשיה... ועוד.

"אושר פנימי" זה המושג הכי קרוב לתאר את מה שאני מרגישה בתקופה זו בחיי .

ביום חשוב זה, אני מאחלת לכל אחד ואחת התכנסות אמיתית פנימה ותשליך של כל מה שאתם רוצים להפחית ולנטרל מעצמכם לשנה החדשה. תהיו טובים לעצמכם. תבחרו את הדרך האישית שלכם. תבחרו בכם!

גמר חתימה טובה 🙏🌹

באהבה גדולה סמדר בר עוז - סמדר ברעוז מטפלת רגשית

נושאים חשובים
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
    bottom of page