top of page

אני מתביישת!!


אני מתביישת!!

אמרה לי דורית (שם בדוי) בפגישתה הראשונה אצלי, ודמעות זלגו מעיניה.

אני מתביישת שהגעתי למצב הזה שבו אני צריכה להגיע לטיפול רגשי ולא יודעת להתמודד עם הדברים בעצמי .

אני מתביישת להגיד שקשה לי, שבמשך 40 שנה בחיי שתקתי, ספגתי, נמעכתי, נסגרתי, נתתי הכל מעצמי ולא ידעתי לבקש לעצמי מאומה בחזרה.

אני מתביישת שהגעתי לרגע הזה שבו "אני צריכה ורוצה להוציא את הכביסה המלוכלכת שלי החוצה" למרות שאמא שלי תמיד אמרה שזה אסור! וצריך להישאר בתוך הבית!

אני מתביישת שרק היום, אחרי 40 שנה, הבנתי שדי! ולא עוד! היום שבו הפנמתי שמשהו צריך להשתנות. שמותר לי לדרוש את חיי בחזרה. שמגיע לי להיות מאושרת. שמותר לי להנות מהחיים, פשוטים ככל שיהיו... אך ממש לא להמשיך את הסבל הזה של חיי. לא להמשיך ולכבס את חיי בתוכי, להיסגר בתוך עצמי ולא לשתף אף אחד בחיי.

אני רוצה חיים אחרים! אני צריכה שינוי! אני משתוקקת להיות מאושרת!

ואני מתביישת ש 40 שנה מחיי חלפו ולא עשיתי איתם מאומה מתוך התעוררות והבנה עצובה וכואבת שזה שאני נושמת לא אומר שאני באמת חיה!. עד מתי??? אני לא רוצה להמשיך כך אפילו עוד שעה!

דורית לא הפסיקה לבכות.

הסברתי לדורית שלדרוש עזרה מגורם חיצוני זו חוזקה! ולא בושה. זו יכולת ומתנה! שלא כל אחד מסוגל לה. זה לצאת מהמקום הנורמטיבי של מה יגידו אחרים.. האם איתפס כחלשה... האם איחשף בחולשותיי... כדי להיות מסוגלת להגיד לעצמי: מי אני באמת! להבין מה הן יכולותיי, חולשותיי וחוזקותיי. מה הם הכלים העומדים לרשותי בכל צומת דרכים, לנסות ולטעות כדי להיות! ובאמת לחיות!.

התחלנו את דרכנו המשותפת. פתחתי בפני דורית מפה לפי שמה תאריך הלידה ונתיבי חייה. לכל אות ומספר יש משמעות עצומה וכלים אישיים רבים שביחד מהווים ארגז כלים אישי ומדויק . יחד בדקנו מה מכוון או מכשיל, מה נכון ומדויק עבורה, מה האפשרויות, רצונות, מטרות. איפה התקיעויות ומה הפחדים. יחד הגדרנו ויצאנו לדרך חדשה.

וכן הדרך אמנם לא פשוטה ורצופת הרגלים, אך כבר אחרי מספר מפגשים, דורית הרגישה במקום אחר בחייה. דורית מספרת על רגעי אושר, חיוכים ,שקט פנימי ואהבה עצמית מתוך התובנה המדהימה שזו גאוותה העיקרית שהחליטה לבחור בעצמה.

היום כשגם אחרים שמים לב לשינוי שחל בה, דורית לא מהססת לרגע וממליצה לפנות לטיפול רגשי ואם אדייק את מילותיה כשהיא ממליצה:

"זה הזמן לבחור בך!"

תודה על הזכות להיות שם עבור מטופליי, לכוון, להאיר את המקומות החשוכים, להגדיר ולהגיע לתוצאות שמתאימות לכל אחד באופן אישי.

אשמח להיות חלק מהמסע והמשא שאת עוברת ולצייד אותך בארגז כלים שנכון לך להמשך הדרך לחיים משמעותיים יותר עבורך.

סמדר בר עוז - מטפלת רגשית נייד: 052-2236796

אתר: http://www.smadar-baroz.com/

נושאים חשובים
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
    bottom of page