top of page

סדרת טיפולים בהתנדבות


לאחרונה התחלתי מיזם חדש...להתנדב ולתרום מזמני ומיכולתיי ולתת בחזרה כחלק מהשפע בחיי .

לאחר תקופה ארוכה שבה התלבטתי מה הכי מתאים ונכון עבורי והתקשיתי למצוא את המקום והמסגרת המתאימה... הרגשתי את הבערה מתוכי לתת מהמקום הכי מדויק, פנימי ונקי שלי ולהעניק מיכולותיי וכישוריי כמטפלת רגשית.

לכן החלטתי להעניק בכל תקופה, שביעיית טיפולים שבועיים במתנה, למטופלת נבחרת! בקליניקה שלי במרכז פ"ת.

ועכשיו, אחרי סיום עם המטופלת הנוכחית, אני פותחת את הדלת שוב למטופלת חדשה.

אני פונה לנשים שבאמת! זקוקות ליד מכוונת ולשינוי מהותי בחייהם בכל תחומי החיים ושידם אינם משגת לקבל מיכולותיי! טיפול שינער יעיר ויאיר את חייהן למצב בו ירגישו בטחון בעצמן, את העוצמה הפנימית שלהן, לתת להן כלים חדשים ומשני חיים ונקודת פתיחה מדויקת עבורן להמשך הדרך והמסע שהן עוברות.

אז אם את קוראת את זה (או אם אתם מכירים מישהי שבעיניכם מתאימה) ואת מרגישה שזה מדויק עבורך ובאמת ובתמים אוכל לעזור ולהיות שם עבורך ולתת מיכולותיי והכלים הבריאתיים והאישיים בהם הוסמכתי, כלים המבוססים על שם , תאריך לידה ונתיבי חיים ולכן אישיים ומתאימים לך בכל צומת דרכים בה את נמצאת בחיים ...

אני מחכה לך! אל תהססי. זה המקום עבורך! החיים הם גלגל וזה בסדר לפעמים גם לקבל במתנה. ללא כל תמורה כספית (או ליתר דיוק בתמורה למטבע אחד של 10 ₪ למפגש ... כדי ליצור מעבר אנרגטי נכון)

פניות יענו לפי סדר חשיבות ודחיפות , וכל הקודמת זוכה. אך תיתכן המתנה.... לפי ההיענות.

אך בבקשה, כדי לאפשר ולהיות במקום המדויק שלי לעזרה - רק מי שבאמת באמת זקוקה לעזרתי ולא יכולה לתת תמורה כספית בתקופה זו של חייה.

סודיות מלאה וכלים משני חיים מובטחים.

אנא פנו אליי בפרטי בלבד.

לפרטים ומידע נוסף ... סמדר בר עוז -מטפלת רגשית נייד: 052-2236796

נושאים חשובים
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
    bottom of page