top of page

אין טעם לחיי... למה את רוצה שאחייך?


אין טעם לחיי... למה את רוצה שאחייך?!!! שאלה אותי אירית (שם בדוי) בדמעות חונקות. אירית, בת 35, בחורה משכילה ורגישה מאוד, נשואה כעשור לבעל תומך אך עסוק רוב הזמן בעבודתו, ולזוג 3 ילדים (9, 5, 2).

אירית הגיעה אליי מתוך מצוקה פנימית שהיא מרגישה לא קיימת... איפשהו אירית נעלמה לעצמה בעשור האחרון... שכחה מקיומה הפרטי... היתה תמיד נחמדה ונעימה כלפי כולם, דאגה, סידרה, טיפלה, פינקה, העניקה לאחרים ללא גבולות. אך לעצמה?... כלום! בשנה האחרונה לא ממש יכלה לסבול את עצמה, התפרצה לעיתים קרובות, מצאה את עצמה בוכה בלי סוף ובלי שום סיבה נראית לעין. מריבות שנוצרו בינה לבין משפחתה הקרובה ובסביבת העבודה שלה, הדמעות הרבות ותחושת התסכול... נתנו לה תחושה שהיא רוצה להיאלם ולהיעלם מהעולם הזה כאן ועכשיו!.

אירית לא היתה מסוגלת לחייך, להביט במראה היה בעיניה קשה מנשוא עד שהיא פשוט שברה את המראה בביתה בתסכול והוציאה את שאר המראות מהבית, וההתנהגות הכללית שלה היתה נרעשת וסוערת. התחושה היתה שזעקת העזרה שלה היא מיידית. ויש לטפל בכאן ועכשיו ללא דיחוי נוסף.

התחלנו את דרכנו המשותפת. פתחתי בפני אירית מפה לפי שמה תאריך הלידה ונתיבי חייה. לכל אות ומספר יש משמעות עצומה וכלים אישיים רבים שביחד מהווים ארגז כלים אישי ומדויק . יחד ,במספר מפגשים, בדקנו מה מכוון או מכשיל, מה נכון ומדויק עבורה, מה האפשרויות, רצונות, מטרות. איפה התקיעויות ומה הפחדים. יחד הגדרנו ויצאנו לדרך חדשה.

וכן הדרך אמנם לא פשוטה ורצופת הרגלים, אך כבר אחרי מספר מפגשים, אירית הרגישה במקום אחר בחייה. אירית סוף סוף אזרה אומץ והיתה מסוגלת לחייך למראה שבחדר הטיפולים. הרעיון לראות את עצמה באור אחר, כאירית חדשה שדורשת לעצמה את חייה מחדש נתן לה להבין שזה לא חיוך מזויף. זה לגמרי לגיטימי לחייך לעצמה ולבחור בחייה מחדש.

היום כשגם אחרים שמים לב לשינוי שחל בה, אירית לא מהססת לרגע ומתוך חיוך פנימי ממליצה בשקט האופייני לה... לפנות לטיפול רגשי.

"נאלמתי כדי להישמע. נעלמתי כדי להימצא." היה המשפט הראשון שאמרה אירית מול המראה שגרם לה להתחיל לחייך מחדש! ומכאן נפתחה הדלת גם לאהבה עצמית ועשיה קודם כל עבור אירית.

אשמח להיות חלק גם מהמסע והמשא שאת עוברת ולצייד אותך בארגז כלים שנכון לך להמשך הדרך לחיים משמעותיים יותר עבורך.

זה הזמן לבחור בך!

סמדר בר עוז - מטפלת רגשית נייד: 052-2236796

נושאים חשובים
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
    bottom of page